Budování značky a vizuálního stylu neziskového projektu Kunsthalle Praha – Klára Dudáková
Klára Dudáková
Bakalářská práce
Budování značky a vizuálního stylu neziskového projektu Kunsthalle Praha
Branding and visual identity of non-profit project Kunsthalle Praha
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze budování značky a vizuálního stylu Kunsthalle Praha. Cílem práce je popsat a zhodnotit dosavadní činnost, branding a vizuální styl Kunsthalle Praha a ohodnotit způsob prezentace, kterým bude jako značka promlouvat k veřejnosti. Teoretická část se soustředí na značku, vizuální styl, branding a nadaci jako zdroj financování neziskového projektu. Práce se dále zabývá …víceAbstract:
This Bachelor`s thesis focuses on analysis of building the branding and visual identity of Kunsthalle Praha. The aim of this thesis is to describe and evaluate the existing activity, branding and visual identity of Kunsthalle Praha and to evaluate the manner in which will the brand speak to the public.The theoretical section is dedicated to brand, visual identity, branding and foundation as a type …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77237
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Marek Prokůpek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77237
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Neziskový sektor a územní samospráva.
Vilém PACÁK -
Neziskový sektor a jeho úloha v péči o seniory
Natálie Podlipná -
Neziskový sektor a jeho role v ekonomice
Tereza Hampejsková -
Financování a management neziskového sektoru v Praze 11
Drahuše Pelcová -
Společenská odpovědnost firmy Letiště Praha, a. s. a její význam v současné společnosti
Vladana Pacovská -
Fundraising neziskového kulturního projektu - festivalu HornFest Praha v době covidu
Anežka Oupická -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová