Klára Dudáková

Bakalářská práce

Budování značky a vizuálního stylu neziskového projektu Kunsthalle Praha

Branding and visual identity of non-profit project Kunsthalle Praha
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze budování značky a vizuálního stylu Kunsthalle Praha. Cílem práce je popsat a zhodnotit dosavadní činnost, branding a vizuální styl Kunsthalle Praha a ohodnotit způsob prezentace, kterým bude jako značka promlouvat k veřejnosti. Teoretická část se soustředí na značku, vizuální styl, branding a nadaci jako zdroj financování neziskového projektu. Práce se dále zabývá …více
Abstract:
This Bachelor`s thesis focuses on analysis of building the branding and visual identity of Kunsthalle Praha. The aim of this thesis is to describe and evaluate the existing activity, branding and visual identity of Kunsthalle Praha and to evaluate the manner in which will the brand speak to the public.The theoretical section is dedicated to brand, visual identity, branding and foundation as a type …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Marek Prokůpek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77237

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce