Klára Dudáková

Bachelor's thesis

Budování značky a vizuálního stylu neziskového projektu Kunsthalle Praha

Branding and visual identity of non-profit project Kunsthalle Praha
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze budování značky a vizuálního stylu Kunsthalle Praha. Cílem práce je popsat a zhodnotit dosavadní činnost, branding a vizuální styl Kunsthalle Praha a ohodnotit způsob prezentace, kterým bude jako značka promlouvat k veřejnosti. Teoretická část se soustředí na značku, vizuální styl, branding a nadaci jako zdroj financování neziskového projektu. Práce se dále zabývá …more
Abstract:
This Bachelor`s thesis focuses on analysis of building the branding and visual identity of Kunsthalle Praha. The aim of this thesis is to describe and evaluate the existing activity, branding and visual identity of Kunsthalle Praha and to evaluate the manner in which will the brand speak to the public.The theoretical section is dedicated to brand, visual identity, branding and foundation as a type …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: Barbara Hucková
  • Reader: Marek Prokůpek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77237

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management

Theses on a related topic

All theses