Regionální potravina v politice obchodních řetězců – Bc. Iveta Holoubková, DiS.
Bc. Iveta Holoubková, DiS.
Diplomová práce
Regionální potravina v politice obchodních řetězců
Regional food in retail chains politics
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postavením regionálních potravin ve vybraném vzorku obchodních řetězců působících v okrese Brno-město a Brno-venkov. Teoretická část práce je věnována vybraným okruhům, které se vztahují k problematice agrárního sektoru a jeho formování v podmínkách současného agrobyznysu. Součástí tohoto oddílu je i seznámení se základními charakteristikami a pojmy vztahující k fungování …víceAbstract:
This thesis deals with the position of regional foods in a selected sample of retail chains operating in the Brno- city and Brno- rural areas. The theoretical part is devoted to selected circuits that relate to the issue of agrarian sector and its formation in the conditions of contemporary agribusiness . Part of this section is to introduce the basic characteristics and concepts related to the functioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Věra Bečvářová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vybraných supermarketů v rámci ČR
Jana Pelcová -
Importat factors of alternative food networks potential in regional development
Petra Strmisková -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Halíčková, K.
23. 5. 2015