Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk – Ivana JIRÁSKOVÁ
Ivana JIRÁSKOVÁ
Master's thesis
Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk
Marketing research focused on the needs of the population in Úštěk
Abstract:
Cílem diplomové práce ?Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk? bylo zjištění potřeb obyvatel města Úštěk a jejich spokojenosti se životem ve městě. Dále podání návrhů městskému úřadu ke zlepšení situace plynoucí z provedené analýzy. Teoretická část práce podává informace o marketingu měst a obcí se zaměřením na typologii měst a marketingového prostředí obce. Dále je zde věnována pozornost …moreAbstract:
The objective of the Diploma Thesis "Marketing research focused on the needs of the population in Úštěk" was to find out what the residents of Ustek demand and how satisfied they are living there. Based on findings of this analysis several ideas tackling the main problematic issues will be submitted to local municipal council. Theoretical part of the Thesis narrate a marketing used by towns with main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIRÁSKOVÁ, Ivana. \textit{Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/tko6zn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JIRÁSKOVÁ, Ivana. Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Regional Policy and Administration / Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko