Irena SYROŤUKOVÁ

Bachelor's thesis

Internetová reklama a její efektivita

Internet advertising and its effectiveness
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou a její efektivitou. První dvě kapitoly seznamují s internetem a reklamou, jejich historií a vývojem. Další kapitoly jsou soustředěny na samotnou internetovou reklamu, na její výhody, nevýhody a také její efektivitu. Dále se práce zabývá rozdíly mezi internetovou reklamou v České republice a Ruskou federací. Součástí práce je i praktická část, která …more
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with Internet advertising and its effectiveness. First two chapters introduce the Internet and an advertising, their history and evolution. Following chapters concerns the Internet advestising itselfs, its pros and cons and its effectiveness. Moreover the thesis focuses on differences between the Internet advertising in Czech republic and Russian federation. The part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Valenta, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SYROŤUKOVÁ, Irena. Internetová reklama a její efektivita. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta