Irena SYROŤUKOVÁ
Bachelor's thesis
Internetová reklama a její efektivita
Internet advertising and its effectiveness
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou a její efektivitou. První dvě kapitoly seznamují s internetem a reklamou, jejich historií a vývojem. Další kapitoly jsou soustředěny na samotnou internetovou reklamu, na její výhody, nevýhody a také její efektivitu. Dále se práce zabývá rozdíly mezi internetovou reklamou v České republice a Ruskou federací. Součástí práce je i praktická část, která …moreAbstract:
This bachelor thesis is dealing with Internet advertising and its effectiveness. First two chapters introduce the Internet and an advertising, their history and evolution. Following chapters concerns the Internet advestising itselfs, its pros and cons and its effectiveness. Moreover the thesis focuses on differences between the Internet advertising in Czech republic and Russian federation. The part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Valenta, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SYROŤUKOVÁ, Irena. \textit{Internetová reklama a její efektivita}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/tkqhqz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SYROŤUKOVÁ, Irena. Internetová reklama a její efektivita. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Business Russian
Theses on a related topic
-
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Barbora Piknová -
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Petra Líbalová -
Efektivita internetové reklamy na českém trhu
Andrea Zanespalová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Efektivita působení reklamy na internetových pornografických stránkách
Dominik Gerža -
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Petr Fryš -
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Martin Brablec -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš