Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů – Jana BOGDANOVÁ
Jana BOGDANOVÁ
Bakalářská práce
Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů
Gender in Automobile Manufacturers' Advertising Strategies
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl zjistit, kdo je cílovou skupinou reklamních sdělení výrobců automobilů. Ta byla určena pomocí objevených latentních a manifestních obsahů v reklamách a volených reklamních strategií. Dále se práce snaží podchytit rozdíly mezi muži a ženami ve vnímání reklamních sdělení. Práce se věnuje marketingovému mixu, neboť reklama je jeho součástí. Důraz je kladen na spotřební chování …víceAbstract:
The goal of this thesis is to find out who is the target group of car advertisement. The tagret group was determined using the latent and manifest contents discovered in the ads as well as chosen advertising strategies. Furthermore, the thesis seeks to identify differences in the perception of advertising strategies between men and women. The thesis contains information about marketing mix, because …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOGDANOVÁ, Jana. Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Automobil jako symbol sociálního statusu
Hana ŘEŽÁBOVÁ -
Gender v reklamě – analýza slevového portálu Vykupto.cz
Pavla Lokajová -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender a reklama v ČR
Lucia Petroniová -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ -
Gender v reklamě a proměny jeho zobrazování v lifestylových magazínech od 90.let do současnosti
Martina Dvořáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva