Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů – Jana BOGDANOVÁ
Jana BOGDANOVÁ
Bachelor's thesis
Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů
Gender in Automobile Manufacturers' Advertising Strategies
Abstract:
Bakalářská práce má za cíl zjistit, kdo je cílovou skupinou reklamních sdělení výrobců automobilů. Ta byla určena pomocí objevených latentních a manifestních obsahů v reklamách a volených reklamních strategií. Dále se práce snaží podchytit rozdíly mezi muži a ženami ve vnímání reklamních sdělení. Práce se věnuje marketingovému mixu, neboť reklama je jeho součástí. Důraz je kladen na spotřební chování …moreAbstract:
The goal of this thesis is to find out who is the target group of car advertisement. The tagret group was determined using the latent and manifest contents discovered in the ads as well as chosen advertising strategies. Furthermore, the thesis seeks to identify differences in the perception of advertising strategies between men and women. The thesis contains information about marketing mix, because …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOGDANOVÁ, Jana. Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Automobil jako symbol sociálního statusu
Hana ŘEŽÁBOVÁ -
Gender v reklamě – analýza slevového portálu Vykupto.cz
Pavla Lokajová -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender a reklama v ČR
Lucia Petroniová -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ -
Gender v reklamě a proměny jeho zobrazování v lifestylových magazínech od 90.let do současnosti
Martina Dvořáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights