Bc. Helena Fadrná
Bachelor's thesis
Pravda o jídle
The truth about food
Anotácia:
Bakalářská práce se skládá z praktické a teoretické části. Teoretická část se zabývá webdesignem a s tím souvisejícím vývojem, styly, odborníky, problematikou, možnosti využití apod. Praktickou část tvoří vizualizace a vytvoření webové stránky Pravda o jídle, kde budou zprostředkována témata o problematických potravinách v oboru stravování jako je například maso, lepek, mléko, ale i vegetariánství …viacAbstract:
The bachelor thesis contains a practical and theoretical part. The theoretical part deals with the webdesign and with the related development, styles, experts, problems, possibilities of utilization, etc. The practical part visualization and creation of web pages Pravda o jídle, where topics such as meat, gluco, milk, vegetarianism, vegans, etc. will be discussed. The topics include expert texts, research …viacKľúčové slová
digitální design webdesign webová stránka pedagogika Corporate Identity obsahová strategie UX wireframe Material design WordPress prototyping typografie nestrannost komunikace interakce pravda jídlo maso vegetariánství přímé zdroje fotografie otázky odpovědi výzkum statistiky digital design website pedagogy content strategy education typography impartiality communication interaction truth food meat vegetarianism direct sources photography questions answers research statistics
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vxzo7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Jana Nedomová
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Charvát
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Corporate identity pro školy
Petr Hozák -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Corporate identity firmy Edel Vent
Juraj CHOVANEC -
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
Jan Ambrož -
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.
Eva Provazníková -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková