Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem – Bc. Barbora Blechová
Bc. Barbora Blechová
Bachelor's thesis
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Changes in media communication towards young people
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mediální komunikací společností k mladé cílové skupině. V první části práce je podán teoretický výklad o marketingu, mediální komunikaci a výhodách a nevýhodách daných typů médií. Druhá část práce využívá kvalitativní obsahové analýzy, ze které jsou vyhodnocována dostupná data. Analyzována je marketingová komunikace dvou rozdílných firem komunikující produkty cílené na mladé …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the media communication of companies to the young target audience. The first part of this thesis provides a theoretical explanation of marketing, media communication and the advantages and disadvantages of media types. The second part of the work uses qualitative content analysis, from which the available data are evaluated. The marketing communication of two different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/meg7n/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
- Reader: Ing. David Schüller, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLECHOVÁ, Barbora. \textit{Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/tlcu91/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal