Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem – Bc. Barbora Blechová
Bc. Barbora Blechová
Bakalářská práce
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Changes in media communication towards young people
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mediální komunikací společností k mladé cílové skupině. V první části práce je podán teoretický výklad o marketingu, mediální komunikaci a výhodách a nevýhodách daných typů médií. Druhá část práce využívá kvalitativní obsahové analýzy, ze které jsou vyhodnocována dostupná data. Analyzována je marketingová komunikace dvou rozdílných firem komunikující produkty cílené na mladé …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the media communication of companies to the young target audience. The first part of this thesis provides a theoretical explanation of marketing, media communication and the advantages and disadvantages of media types. The second part of the work uses qualitative content analysis, from which the available data are evaluated. The marketing communication of two different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/meg7n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal