Mystery Shopping ve vybraných turistických informačních centrech v Praze – Bc. Jiří Kukla
Bc. Jiří Kukla
Diplomová práce
Mystery Shopping ve vybraných turistických informačních centrech v Praze
Mystery Shopping in Selected Tourist Information Centres in Prague
Anotace:
Diplomová práce slouží jako výzkum pracovního výkonu zaměstnanců vybraných turistických informačních center Prahy a kvality nabízených služeb pomocí metody mystery shopping. Úvodem teoretické části je stručné seznámení se marketingovým výzkumem a jeho metodami. Jednou z těchto metod je právě tzv. mystery shopping, která je podrobněji definována ve zbytku teoretické části. Praktická část začíná krátkou …víceAbstract:
This diploma thesis serves as a research of work performance of the employees of tourist information centers, and of the quality of their services using a method called mystery shopping. The beginning of the theoretical part presents a brief introduction to marketing research and its methods, one of them being mystery shopping. This method is described in more detail in the rest of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketing research of service quality of a sport club
Michaela Vorlová -
Marketingový výzkum kvality služeb Bikram Yoga
Kateřina Macháčková -
Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálů
Dagmar Sedláčková -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev
Název
Vložil
Vloženo
Práva