Motivace rodičů a dětí k výběru konkrétního fotbalového klubu – Bc. Roman Kostka
Bc. Roman Kostka
Master's thesis
Motivace rodičů a dětí k výběru konkrétního fotbalového klubu
Parent's and children's motivation for choosing one particular footbal club
Abstract:
Tato diplomová práce je věnována výzkumu, který je zaměřen na definování faktorů ovlivňujících motivaci rodičů k výběru konkrétního fotbalové klubu v Brně pro své děti. V několika kapitolách jsou představeny důležité brněnské fotbalové kluby, identifikovány faktory motivující rodiče k výběru klubů a pomocí vyhodnocení dotazníkového šetření je stanovena také jejich důležitost. V závěru se nachází konkrétní …moreAbstract:
This thesis is devoted to the research, which is focused on defining the factors affecting the incentive for parents to choose a particular football club in Brno for their children. In several chapters are introduced important football clubs in Brno, identified factors motivating parents to choose clubs, and use of a questionnaire survey is also determined by their importance. In conclusion, there …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w0pdk/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D.
- Reader: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Financování sportu ve Zlínském kraji v období 2018–2022 se zaměřením na fotbalové kluby
Zdeněk Moravanský -
Vliv finanční motivace na výkony ve sportovních klubech
Daniel Konečný -
MOTIVACE A DŮVODY ODCHODU DĚTÍ (6-13 LET) ZE SPORTOVNÍHO KROUŽKU
Helena HIKLOVÁ -
Analýza sportovních klubů s nabídkami aktivit pro veřejnost, jako součást motivace k volnočasovým aktivitám
Petr Solfronk -
Motivace dětí k návštěvě kroužků v Domě dětí a mládeže v Olomouci (se zaměřením na lyžařský a plavecký kroužek)
Lenka MYŠÁKOVÁ -
Marketingová kampaň Filharmonie Brno, zaměřená na děti z dětských domovů
Lenka Murasová -
Aktuální stav připravenosti mateřských škol v okresech Brno-město a Brno-venkov na integraci dítěte se zrakovým postižením
Andrea Matysková