Bc. Tomáš Čmolík
Bachelor's thesis
Marketing informačních služeb
Marketing of information services
Anotácia:
Marketing informačních služeb je velice obsáhlé téma, které se zabývá především informacemi a marketingovým mixem. Informace samotné mohou být core businessem některých podniků, a když jsou tyto podniky dobře řízeny, mohou být velice profitabilní. Můj úkol v této práci je jednoduchý: Zjistit, zda vlastnící mého vybraného podniku – Terra Visio mají marketing ve společnosti na přijatelné úrovni a pokud …viacAbstract:
Marketing of informational services is a very comprehensive topic, which deals before all with information and the marketing mix. The information themselves are often used as a core business of enterprises and if carried out well, the business can prove to be very profitable. My task in this work is simple: To find out, whether the owners of my chosen enterprise – Terra Visio carry out the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tu7rl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Jana Goldbergerová
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová