Bc. Zuzana Števůrková

Master's thesis

Vztah sociální a marketingové komunikace

Relationship of Social and Marketing Communication
Abstract:
Komunikace představuje základní proces sdělování. Komunikace se dělí na dva základní směry představující sociální a marketingovou komunikaci. Práce se zaměřuje na objasnění vztahu mezi oběma směry. V souvislosti s tím se zabývá tématem sociální marketing ve vztahu k dnešní mládeži.
Abstract:
Communication represents the basic process of information interchange. Communication is divided into two basic ways constituting social and marketing communication. The thesis concentrates on the explanation of the relationship between both of them. In relation with this the thesis deals with the topic of social marketing in relationship with young people nowadays.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2011
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní