Bc. Zuzana Števůrková

Diplomová práce

Vztah sociální a marketingové komunikace

Relationship of Social and Marketing Communication
Anotace:
Komunikace představuje základní proces sdělování. Komunikace se dělí na dva základní směry představující sociální a marketingovou komunikaci. Práce se zaměřuje na objasnění vztahu mezi oběma směry. V souvislosti s tím se zabývá tématem sociální marketing ve vztahu k dnešní mládeži.
Abstract:
Communication represents the basic process of information interchange. Communication is divided into two basic ways constituting social and marketing communication. The thesis concentrates on the explanation of the relationship between both of them. In relation with this the thesis deals with the topic of social marketing in relationship with young people nowadays.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní