Vztah sociální a marketingové komunikace – Bc. Zuzana Števůrková
Bc. Zuzana Števůrková
Master's thesis
Vztah sociální a marketingové komunikace
Relationship of Social and Marketing Communication
Abstract:
Komunikace představuje základní proces sdělování. Komunikace se dělí na dva základní směry představující sociální a marketingovou komunikaci. Práce se zaměřuje na objasnění vztahu mezi oběma směry. V souvislosti s tím se zabývá tématem sociální marketing ve vztahu k dnešní mládeži.Abstract:
Communication represents the basic process of information interchange. Communication is divided into two basic ways constituting social and marketing communication. The thesis concentrates on the explanation of the relationship between both of them. In relation with this the thesis deals with the topic of social marketing in relationship with young people nowadays.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q4fgm/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2011
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o.
Ludmila Klicmanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovými zákazníky společnosti GEFCO
Aleš Borovka -
Základní modely komunikace
Kristina Vacková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Ondřej Vičík -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský