Vztah sociální a marketingové komunikace – Bc. Zuzana Števůrková
Bc. Zuzana Števůrková
Master's thesis
Vztah sociální a marketingové komunikace
Relationship of Social and Marketing Communication
Anotácia:
Komunikace představuje základní proces sdělování. Komunikace se dělí na dva základní směry představující sociální a marketingovou komunikaci. Práce se zaměřuje na objasnění vztahu mezi oběma směry. V souvislosti s tím se zabývá tématem sociální marketing ve vztahu k dnešní mládeži.Abstract:
Communication represents the basic process of information interchange. Communication is divided into two basic ways constituting social and marketing communication. The thesis concentrates on the explanation of the relationship between both of them. In relation with this the thesis deals with the topic of social marketing in relationship with young people nowadays.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q4fgm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o.
Ludmila Klicmanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovými zákazníky společnosti GEFCO
Aleš Borovka -
Základní modely komunikace
Kristina Vacková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Ondřej Vičík -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský