Fenomény marketingu. Od antiky do digitálního světa – Radka Rusová
Radka Rusová
Bakalářská práce
Fenomény marketingu. Od antiky do digitálního světa
Marketing phenomena. From ancient times to digital world
Anotace:
Digitální marketing je nosným tématem této práce. Byl vyhodnocen jako důležitý a dynamický fenomén současné marketingové komunikace. Zohledňuje jeho kvality, přednosti a zároveň upozorňuje na oblasti, které vyžadují specifickou pozornost. V teoretické části práce jsou popsány používané marketingové nástroje od antiky, tedy od svých počátků, až do dnešní doby digitalizace a jejího vzniku. Současně práce …víceAbstract:
Digital marketing is a key topic of this bachelor thesis. Digital marketing was evaluated as a crucial and dynamic phenomenon of nowadays marketing. This thesis reflects its assets, advantages, pros and at the same time reviews its cons in areas where specific attention is required. In theoretical part are described marketing communication tools in detail from ancient times, where it all has begun …víceKlíčová slova
zákazník marketing značka růst loajalita efektivita rychlost zásah kreativita digitální marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Jičín
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao
Název
Vložil
Vloženo
Práva