Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka – Bc. Petra FAKTOROVÁ
Bc. Petra FAKTOROVÁ
Diplomová práce
Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka
Using authentic materials for learners with special needs in ELT classroom.
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of authentic materials for learners with special educational needs in the first and second grades, especially in the 3rd and 6th grades of elementary schools for pupils listed in § 16, paragraph 9 of the Education Act, the attitude of teachers and how authentic materials are used in English language classes. The work is divided into a theoretical and a practical …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím autentických materiálů u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně u žáků s Aspergerovým syndromem na druhém stupni základní školy zejména ve 3. a 6. třídách základních škol pro žáky uvedené v § 16 odst. 9 školského zákona, Dále se zabývá postojem učitelů k výuce pomocí autentických materiálů a na využití autentických materiálů v hodinách anglického …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FAKTOROVÁ, Petra. \textit{Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/tlmzjz/.
Jak správně citovat práci
FAKTOROVÁ, Petra. Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva