Lexikální kreativita francouzských médií – Věra Gabrhelíková
Věra Gabrhelíková
Master's thesis
Lexikální kreativita francouzských médií
Lexical creativity of French media
Anotácia:
Média mají v dnešní době velký vliv na celou společnost a jejich působení se odráží i v jazyce. Naše práce zkoumá a hodnotí, jakým způsobem ovlivňuje francouzštinu tisk a internet. Soubor neologismů, který jsme získali prostřednictvím excerpcí, je roztříděn podle slovotvorných postupů a podle prostředí, ve kterém se novotvary vyskytují. Nejčastějšími druhy neologismů jsou v současnosti anglicismy, …viacAbstract:
Nowadays media have a big impact on the whole society and their influence is also reflected in the language. Our thesis analyzes and evaluates how French is influenced by press and internet. The list of neologisms found by excerptions is classified according to word formation processes and according to context in which the neologisms occur. The most frequent kinds of neologisms are anglicisms often …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedúci: Jitka Uvírová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 8. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMaster programme / odbor:
Filologie / Česká filologie - Francouzská filologie
Práce na příbuzné téma
-
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev
Názov
Vložil
Vložené
Práva