Firemní filantropie a korporátní společenská odpovědnost – Ing. Magdalena Čížková
Ing. Magdalena Čížková
Diplomová práce
Firemní filantropie a korporátní společenská odpovědnost
Corporate Philanthropy and the Corporate Social Responsibility
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je zmapování stavu firemní filantropie a společensky odpovědného chování firem v České republice a okrajově i v zahraničí. Důraz je kladen na vysvětlení jejich vztahu, firemní motivace k nim a nastínění jejich skutečné praxe. První dvě kapitoly vymezují tato témata podle jejich jednotlivých složek, jejich přínosy a možná rizika a brzdy. Další dvě kapitoly prostřednictvím …víceAbstract:
The main subject of this diploma work is to map the situation of corporate philanthropy and social responsible conduct of companies in the Czech Republic and also abroad (in general). The attention is paid to the explanation their relations, corporate motivation to them and this work also outlines the actual practice. The first two chapters determinate these themes in accordance with their individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y5s4i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Veselý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální podnikání v Jihočeském a Plzeňském kraji - dosavadní vývoj a východiska dalšího rozvoje
Kamila DVOŘÁKOVÁ -
Corporate Philanthropy in Small and Medium Enterprises
Eva Skřičková -
Venture Philanthropy a Velká Čtyřka
Lucie Onderková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao