Nástroje personálních agentur při oslovování potencionálních uchazečů o zaměstnání – Mgr. Barbora HANOUSKOVÁ
Mgr. Barbora HANOUSKOVÁ
Bachelor's thesis
Nástroje personálních agentur při oslovování potencionálních uchazečů o zaměstnání
Personal agency´s tools for finding new potentional job applicants
Abstract:
Tématem této práce jsou nástroje personálních agentur při oslovování potencionálních uchazečů o zaměstnání. Cílem závěrečné práce je zjistit, který nástroj uchazeči o zaměstnání nejvíce využívají při hledání práce. V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy, které jsou v této práci nezbytné. Zaměřeno jde zde na řízení lidských zdrojů, personální činnost a personální agenturu. …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on personal agency's tools that are used to find potential job applicants. The aim of this thesis is to find out which tool is mostly used by job applicants. Theoretical part consists of basic concepts that are necessary for such research. In particular, human resource management, recruitment activities, recruitment agencies, process of recruiting and selecting employees …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Veronika Gigalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANOUSKOVÁ, Barbora. \textit{Nástroje personálních agentur při oslovování potencionálních uchazečů o zaměstnání}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/tlr61c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANOUSKOVÁ, Barbora. Nástroje personálních agentur při oslovování potencionálních uchazečů o zaměstnání. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Andragogy
Theses on a related topic
-
Model zpětné vazby jako nástroj pro řízení knihoven
Markéta Bočková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Počítačové nástroje pro získávání klientů
Svitlana Terletska -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Efektivní nástroje pro získání klientů v gastronomii.
Anna Brejchová -
Využitelnost veřejných zdrojů pro financování vzdělávání zaměstnanců podnikatelským subjektem
Matěj Křížek -
České internetové zdroje pro bádání v oblasti sfragistiky, heraldiky
Richard Brejša -
Proces získávání zaměstnanců v mezinárodním prostředí
Levon Airapetian
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights