Nástroje personálních agentur při oslovování potencionálních uchazečů o zaměstnání – Mgr. Barbora HANOUSKOVÁ
Mgr. Barbora HANOUSKOVÁ
Bachelor's thesis
Nástroje personálních agentur při oslovování potencionálních uchazečů o zaměstnání
Personal agency´s tools for finding new potentional job applicants
Anotácia:
Tématem této práce jsou nástroje personálních agentur při oslovování potencionálních uchazečů o zaměstnání. Cílem závěrečné práce je zjistit, který nástroj uchazeči o zaměstnání nejvíce využívají při hledání práce. V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy, které jsou v této práci nezbytné. Zaměřeno jde zde na řízení lidských zdrojů, personální činnost a personální agenturu. …viacAbstract:
Bachelor thesis is focused on personal agency's tools that are used to find potential job applicants. The aim of this thesis is to find out which tool is mostly used by job applicants. Theoretical part consists of basic concepts that are necessary for such research. In particular, human resource management, recruitment activities, recruitment agencies, process of recruiting and selecting employees …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Veronika Gigalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANOUSKOVÁ, Barbora. Nástroje personálních agentur při oslovování potencionálních uchazečů o zaměstnání. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní nástroje pro získání klientů v gastronomii.
Anna Brejchová -
Model zpětné vazby jako nástroj pro řízení knihoven
Markéta Bočková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Počítačové nástroje pro získávání klientů
Svitlana Terletska -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Využitelnost veřejných zdrojů pro financování vzdělávání zaměstnanců podnikatelským subjektem
Matěj Křížek -
České internetové zdroje pro bádání v oblasti sfragistiky, heraldiky
Richard Brejša -
Proces získávání zaměstnanců v mezinárodním prostředí
Levon Airapetian
Názov
Vložil
Vložené
Práva