Využití simulačního modelu pro hodnocení spotřeby specializovaných BEV – Ing. Tomáš Petr
Ing. Tomáš Petr
Disertační práce
Využití simulačního modelu pro hodnocení spotřeby specializovaných BEV
Utilising Simulation Models for Evaluating Consumption of Specialized BEVs
Anotace:
Omezený dojezd, nedostatečně rozvinutá infrastruktura dobíjecích stanic, stále relativně dlouhá doba dobíjení, relativně vysoké pořizovací náklady a otázky týkající se udržitelnosti výroby baterií jsou výzvy, které se výrobci bateriových elektrických vozidel (BEV) snaží překonat. Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou dojezdu BEV a představuje nástroj v podobě simulačního modelu, který …víceAbstract:
BEV manufacturers are trying to overcome challenges with limited range, underdeveloped charging station infrastructure, relatively long recharging times, relatively high acquisition costs, and issues related to the sustainability of battery production. The present dissertation addresses the BEV range issue. It presents a tool in the form of a simulation model that allows a detailed evaluation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Dr. Ing. Pavel Němeček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petr, Tomáš. Využití simulačního modelu pro hodnocení spotřeby specializovaných BEV. Liberec, 2024. disertační práce (Ph.D.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta strojní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta strojníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta strojníDoktorský studijní program / obor:
Stroje a zařízení / Konstrukce strojů a zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost hnacího ústrojí elektrických vozidel
Josef Břoušek -
ANALÝZA ÚČINNOSTI HNACÍHO ÚSTROJÍ OSOBNÍHO AUTOMOBILU
Josef Popelka
Název
Vložil
Vloženo
Práva