Ing. Kamila Kořínková, DiS.

Master's thesis

Reklama a její vliv na spotřební chování

Advertisement and its influence on consumption behaviour
Abstract:
Reklama nás obklopuje, je všude kolem nás. Přestože v současné době prožívá reklama spíše stagnaci či malý pokles a marketingové výzkumy signalizují přesycenost Čechů reklamou, stále se do ní investují velké finanční sumy. Proč tomu tak je? Protože je reklama účinnou zbraní proti konkurenci. Pomáhá výrobcům seznamovat spotřebitele s jejich výrobky, budovat silnou značku a výrobky prodávat. Její vliv …more
Abstract:
Advertisement is everywhere around us. Marketing researches indicate that Czech people are satieted by advertisement and advertisement is rather now in period of stagnation or declination although the huge financial amounts are invested into it. And why this happen? Because of the fact that advertisement is an effective weapon against the competitors.. It helps producers to introduce their products …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2008
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Stanislav Krátký

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance