Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ – Mgr. Erika Bartíková, DiS.
Mgr. Erika Bartíková, DiS.
Master's thesis
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Developent of the Reading Skills with Understanding in the First Grade of the Basic School.
Abstract:
Diplomová práce „Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni základní školy“ zpracovává teoretická východiska práce s textem na 1. stupni základní školy a objasňuje proces rozvoje porozumění informacím pomocí pracovních listů. Praktická část diplomové práce obsahuje pracovní listy na jednotlivé kapitoly knihy Ondřeje Sekory „Knížka Ferdy mravence“ doplněné motivační metodikou.Abstract:
This Thesis "Development of Comprehensive Reading Skills of Primary School Pupils" is treating the theoretical out comes of the work wih text at the primary level of elementary school. It explains the process of development of comprehension using worksheets. The practical part of the Thesis includes worksheets using chapters from the book by Ondřej Sekora "Knížka Ferdy Mravence" completed with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ikqzs/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2015
- Supervisor: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
- Reader: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Netradiční metody a formy práce podporující porozumění textu u žáků 1. stupně ZŠ
Klára Růžičková -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová