Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ – Mgr. Erika Bartíková, DiS.
Mgr. Erika Bartíková, DiS.
Diplomová práce
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Developent of the Reading Skills with Understanding in the First Grade of the Basic School.
Anotace:
Diplomová práce „Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni základní školy“ zpracovává teoretická východiska práce s textem na 1. stupni základní školy a objasňuje proces rozvoje porozumění informacím pomocí pracovních listů. Praktická část diplomové práce obsahuje pracovní listy na jednotlivé kapitoly knihy Ondřeje Sekory „Knížka Ferdy mravence“ doplněné motivační metodikou.Abstract:
This Thesis "Development of Comprehensive Reading Skills of Primary School Pupils" is treating the theoretical out comes of the work wih text at the primary level of elementary school. It explains the process of development of comprehension using worksheets. The practical part of the Thesis includes worksheets using chapters from the book by Ondřej Sekora "Knížka Ferdy Mravence" completed with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ikqzs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Netradiční metody a formy práce podporující porozumění textu u žáků 1. stupně ZŠ
Klára Růžičková -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová