Akumulace (sociálního) kapitálu: případová studie KAFARA – Bc. Barbora Seďová
Bc. Barbora Seďová
Master's thesis
Akumulace (sociálního) kapitálu: případová studie KAFARA
Accumulation of (social) capital: case study KAFARA
Abstract:
Správné využití sociálního kapitálu a marketingových nástrojů je v dnešní době u kulturních organizací jednou z nejdůležitějších věcí. Užíváním výše zmíněných hlavní aktéři získávají nové zkušenosti i informace, které se nadále rozšiřují a celý koncept pak správně plní svou funkci. Představené kulturně komunitní centrum Kafara, které v nedávné době vzniklo v brněnské městské části Obřany, je novým …moreAbstract:
Right usage of social capital and marketing tools is one of the most critical aspects for culture organizations nowadays. By use of these aspects the main actors gets new experience and information growing, thus whole concept is filling the function properly. Kafara, community – culture center recently opened in Brno district – Obřany, introduced in this thesis is newly developed project in culture …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/js773/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Fara v Sudslavě a její památková obnova
Věra Přibylová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík