Informační gramotnost žáků základních škol na 2. stupni – Adam BURĎÁK
Adam BURĎÁK
Bakalářská práce
Informační gramotnost žáků základních škol na 2. stupni
Information literacy of primary school pupils in secondary
Anotace:
Práce se zaměřuje na informační gramotnost a problémy jejího pojetí a měření. Hlavním cílem této práce je podat ucelenější pohled na problematiku informační gramotnosti s ohledem na vzdělávání na 2. stupni základních školách. Dalším praktickým cílem je zjištění informační gramotnosti žáků 9. ročníků základních škol ve městech Uh. Hradiště a v Kunovicích. Pro tento výzkumný cíl je potřeba připravit …víceAbstract:
The thesis focuses on information literacy and issues of its conception and measurement. The objective of this thesis is to provide a more coherent view of the information literacy problems with regard to education of pupils attending the secondary stage of elementary schools. Another aim is to find the information literacy level of pupils in the cities Uherské Hradiště and Kunovice. A questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Miroslav Chráska, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BURĎÁK, Adam. Informační gramotnost žáků základních škol na 2. stupni. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Matematika se zaměřením na vzdělávání a informační výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Testování informační gramotnosti gymnazistů
Renata Zárubová -
Vzdělávací aplikace v didaktice lekcí informační gramotnosti se zaměřením na m-learning
Jiří Fleger -
Vytvoření modelu zážitkového kurzu k rozvoji informační gramotnosti
Lada Matyášová -
Využití validovaného testu pro hodnocení vizualizační gramotnosti
Jáchym Kubáček -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses tmah9m tmah9m/2
24. 4. 2014