Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Minerál ve Zlatých Horách – Ing. Hana RIEGELOVÁ
Ing. Hana RIEGELOVÁ
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Minerál ve Zlatých Horách
A project for improvement of the competitiveness of the Hotel Mineral in Zlate Hory
Abstract:
Diplomová práce, zaměřená na oblast cestovního ruchu a hotelnictví, je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Minerál. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na poznatky z oblastí cestovního ruchu a marketingu služeb hotelu. Ve druhé části je analyzován současný stav hotelu Minerál {--} analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, analýza zákazníka …moreAbstract:
This thesis, which focuses on tourism and hotel industry, is the basis for a project to increa-se the competitiveness of the hotel Mineral. It is divided into theoretical and practical part. First part focuses on findings in the areas of tourism and hotel marketing services. Second part analyzes the current state of hotel Minerals - analysis instruments of the mar-keting mix, customer and competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14915
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RIEGELOVÁ, Hana. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Minerál ve Zlatých Horách}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/tmdcbt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RIEGELOVÁ, Hana. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Minerál ve Zlatých Horách. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová