Simona Fedorková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společností na trhu mobilních operátorů v ČR

Marketing Strategy of Companies on the Market of Mobile Operators in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingových strategií tří největších mobilních operátorů na českém trhu. Cílem této práce je zaprvé určit specifika a kritické faktory úspěchu marketingové strategie na trhu mobilních operátorů v ČR. Zadruhé porovnat společnosti Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. a Telefónica Czech Republic, a. s. na základě analýzy jejich současných …more
Abstract:
This Bachelor's thesis compares marketing strategies of three major mobile operators on the Czech market. The aim of this thesis is first to define particularities and critical success factors of a marketing strategy on the market of mobile operators in the Czech Republic. Secondly, to compare marketing strategies of Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. and Telefónica Czech …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Pavel Kotyza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42244