Ing. Petra Škudrnová
Bakalářská práce
Etické aspekty reklamy
Ethical aspects of advertisement
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou etické aspekty reklamy. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmu etika a její stručnou historii. V další části bakalářské práce se popisuje Rada pro reklamu a radou vydaný etický Kodex. V praktické části jsou vybrány příklady reklam, jejichž vizuální prezentace a obsah jsou sporné. Závěr práce shrnuje zjištěné poznatky a nastiňuje možné rozpory při interpretaci …víceAbstract:
The subject of the bachelor’s thesis is the ethical aspects of advertising. The theoretical part of the thesis is focused on the definition of the term “ethics” and its brief history. Another part of the baccalaureate thesis describes the Advertisement Council and the ethical Code issued by the Council. The practical part presents the examples of the advertisements, the visual presentation and content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/umotm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová -
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová