Tomáš Novák

Diplomová práce

Vnímání značky Becherovka mladými lidmi

Perception of Becherovka brand by young people
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout opatření pro marketingovou komunikaci, které zlepší vnímání značky Becherovka mladými lidmi. V teoretické části je popsána generace Y jako cílová skupina, nostalgický marketing a specifika marketingu alkoholových nápojů. V praktické části je vyhotovena analýza marketingové komunikace značky Becherovka a Jägermeister a jejich vzájemné porovnání. Dále byl vyhotoven kvalitativní …více
Abstract:
The aim of this work is to propose measures for marketing communication that will improve the perception of the Becherovka brand by young people. The theoretical part describes generation Y as a target group, nostalgic marketing and specifics of alcohol beverage marketing. In the practical part is made an analysis of marketing communication brand Becherovka and Jägermeister and their mutual comparison …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78545