Vnímání značky Becherovka mladými lidmi – Tomáš Novák
Tomáš Novák
Diplomová práce
Vnímání značky Becherovka mladými lidmi
Perception of Becherovka brand by young people
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout opatření pro marketingovou komunikaci, které zlepší vnímání značky Becherovka mladými lidmi. V teoretické části je popsána generace Y jako cílová skupina, nostalgický marketing a specifika marketingu alkoholových nápojů. V praktické části je vyhotovena analýza marketingové komunikace značky Becherovka a Jägermeister a jejich vzájemné porovnání. Dále byl vyhotoven kvalitativní …víceAbstract:
The aim of this work is to propose measures for marketing communication that will improve the perception of the Becherovka brand by young people. The theoretical part describes generation Y as a target group, nostalgic marketing and specifics of alcohol beverage marketing. In the practical part is made an analysis of marketing communication brand Becherovka and Jägermeister and their mutual comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78545
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78545
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing
Jana Ljapinová -
Sociální marketing: řízení pod vlivem alkoholu
Tereza Vaculová -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková