Vazba mezi prožitkem rizika a prokrastinací u žáků 2. stupně ZŠ – Bc. et Bc. Jiří KAMENÍK
Bc. et Bc. Jiří KAMENÍK
Master's thesis
Vazba mezi prožitkem rizika a prokrastinací u žáků 2. stupně ZŠ
Link between risk experience and procrastination among pupils 2nd grade elementary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vazbou mezi prožitkem rizika a prokrastinací u žáků 2. stupně ZŠ. Cílem práce je kvantitativně vyjádřit vztah mezi prokrastinací a prožitkem rizika ve smyslu sensation seeking. Teoretická část definuje a kategorizuje prokrastinaci, uvádí možné strategie zdůvodnění prokrastinátorů, s důrazem na věkovou skupinu dětí staršího školního věku, u nichž nabízí techniky práce ve školní …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the connection between risk experience and procrastination in pupils of the 2nd grade of elementary school. The aim of this work is to quantify the relationship between procrastination and risk experience in terms of sensation seeking. The theoretical part defines and categorizes procrastination, presents possible strategies for justification of procrastinators, with an …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jan Svoboda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAMENÍK, Jiří. Vazba mezi prožitkem rizika a prokrastinací u žáků 2. stupně ZŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / 2s-ped-cj-12
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Komparace finančních příspěvků v mateřství a v rodičovství v České republice a v Maďarsku
Gorzolková Gorzolková -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Samoobslužná edukace v muzeích v přírodě: návrh řešení pro Valašské muzeum v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Veronika Kulišťáková -
Ideologizácia školstva v nacionálno socialistickom režime v Nemecku v rokoch 1933-1945. Zriadenie Školy Adolfa Hitlera v Jihlave
Viktória Barková -
Projevy deformací v sedimentech v příležitostném odkryvu v ulici Kounicova v Brně
Benjamin Fojtík