Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce – Mojmír ŠPALEK
Mojmír ŠPALEK
Bakalářská práce
Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce
Effects of financial benefit-based loyalty programs on image and brand loyalty
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je otázka, zda si lze koupit loajalitu zákazníků. A jakou hodnotu má jejich věrnost, pokud je motivována ekonomickými pobídkami. První část práce vymezuje základní začlenění věrnostních a loyalty programů do struktury marketingových komunikací. Současně se věnuje základům brand buildingu. Druhá, praktická část, se věnuje nalezení odpovědi, kde vzniká věrnost a loajalita …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the question if it is possible to buy customers? loyalty. What value does their loyalty have, if it is motivated by economical inviations? First part of this material determines basic integration of loyalty programmes into structures of marketing communication. At the same time it focuses on basics of brand building. The second part is practical. It looks for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18723
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPALEK, Mojmír. \textit{Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/tnef28/.
Jak správně citovat práci
ŠPALEK, Mojmír. Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
Lucie Hájková -
Vliv nucleus accumbens na percepci faciálních expresí
Kateřina VALUCHOVÁ -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Brand building pro e-shop s dámskými botami
Xuan Quynh LAI