Yaroslava OSYPENKO
Bachelor's thesis
Vlastní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Abstract:
Moje bakalářská práce se zabývá postavením vlastních značek řetězce dm drogerie marky na českém trhu. Hlavním cílem této práce je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách tohoto řetězce. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na značky obecně, vlastní značky a marketingový výzkum. Poté následuje praktická část práce, která zkoumá povědomí zákazníků …moreAbstract:
My bachelor thesis deals with the position of the dm drogerie markt's private labels on the Czech market. The main goal of this thesis is the selection of appropriate communication tools that will result in increasing the awareness of the private labels of this retail chain. The theoretical part of the bachelor thesis is focused on brands in general, own brands and marketing research. Then follows …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSYPENKO, Yaroslava. \textit{Vlastní značky obchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/tngx57/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OSYPENKO, Yaroslava. Vlastní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights