Vlastní značky obchodního řetězce – Yaroslava OSYPENKO
Yaroslava OSYPENKO
Bachelor's thesis
Vlastní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotácia:
Moje bakalářská práce se zabývá postavením vlastních značek řetězce dm drogerie marky na českém trhu. Hlavním cílem této práce je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách tohoto řetězce. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na značky obecně, vlastní značky a marketingový výzkum. Poté následuje praktická část práce, která zkoumá povědomí zákazníků …viacAbstract:
My bachelor thesis deals with the position of the dm drogerie markt's private labels on the Czech market. The main goal of this thesis is the selection of appropriate communication tools that will result in increasing the awareness of the private labels of this retail chain. The theoretical part of the bachelor thesis is focused on brands in general, own brands and marketing research. Then follows …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Šalamoun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OSYPENKO, Yaroslava. Vlastní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
18. 4. 2023