Julie Hrabánková

Master's thesis

Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla

Public relations in theatres. Analysis and design of PR strategy of South Bohemian Theatre.
Abstract:
Práce definuje podstatu a význam Public relations v divadlech a představuje nástroje, které tyto organizace mohou pro komunikaci s veřejnostmi využít. Nástroje jsou v teoretické části nejprve popsány a následně zkoumány na příkladu Jihočeského divadla. PR aktivity Jihočeského divadla jsou analyzovány pomocí rozhovoru se zástupci divadla, analýzy mediálních výstupů i analýzy komunikace na sociálních …more
Abstract:
The thesis defines the role and importance of Public Relations in theatres and presents the tools that these organizations can use for communication with the public. These tools are described in the theoretical part and then examined using the example of the South Bohemian Theatre. The PR activities of the South Bohemian Theatre are analysed through several means: an interview with the theatre’s representatives …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2020
  • Supervisor: Mario Kubaš
  • Reader: Daniel Šubrt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78812