Využití metody VOKS u dětí s autismem – Iveta CÁDEROVÁ
Iveta CÁDEROVÁ
Bakalářská práce
Využití metody VOKS u dětí s autismem
Usage of VOKS method in children with autism.
Anotace:
Bakalářská práce "Využití metody VOKS u dětí s autismem" se zabývá problematikou dětí s autismem a jejich obtížemi při komunikaci v sociálním okolí. Současně pojednává o aplikaci Výměnného obrázkového komunikačního systému na dětech, jehož prostřednictvím je možno dosáhnout lepší úrovně komunikace u těchto jedinců. Cílem bakalářské práce je zjistit jaký vliv má aplikace metody VOKS na dítě s poruchou …víceAbstract:
The bachelor thesis "Using VOKS Methods for Children with Autism" deals with problems of children with autism and their difficulties in communication in the social environment. At the same time, it is an application of an interchangeable video communication system in children, through which it is possible to achieve a better level of communication in these individuals. The aim of the bachelor thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CÁDEROVÁ, Iveta. Využití metody VOKS u dětí s autismem. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Komunikace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora Finková