Možnosti využití sociálních sítí pro podporu seriálu závodů RunCzech – Ondřej Fejfar
Ondřej Fejfar
Diplomová práce
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu seriálu závodů RunCzech
Possibilities of using social networks to promote RunCzech running league
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí z hlediska podpory podnikání a jejich využití ke komerčním účelům. Na základě dlouhodobých statistik jsou blíže představeny nejpoužívanější sociální sítě v ČR a popsány hlavní principy, jak jejich pomocí zvýšit zisk nebo obrat firmy. Zvláštní pozornost je kladena na Facebook, nejrozšířenější sociální síť na světě. Jedná se o propojení IT …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of social networks in terms of business support and their use for commercial purposes. Based on long-term statistics from the most widely used social networks in the Czech Republic, this thesis describes the main principles of using these social networks as a means of increasing profit or turnover. Particular attention is paid to Facebook, the leading social network …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49216
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Jan Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49216
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
End of Nature in Environmental Thought: Review and Analysis of the Post-natural Shift in Environmentalism
Ľuboš Slovák -
Semantics-Driven Middleware Layer for Building Operation Analysis in Large-Scale Environments
Adam Kučera -
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Pavel Michalička -
Analýza online komunikace Českých center a návrh nové strategie online komunikace
Adéla Jelínková -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Návrh online komunikace vinařství
Juliana Jiříková -
Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby
Jan Zábrodský -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt