Současný filmový divák: výzkum náštěvníků brněnského kina Art – Bc. Hana Oherová
Bc. Hana Oherová
Master's thesis
Současný filmový divák: výzkum náštěvníků brněnského kina Art
Contemporary film spectator: a research of visitors of the cinema Art in Brno
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na současného filmového diváka. V teoretické části jsem poukázala na specifika filmového konzumu a zabývala jsem se poznatky z konkrétních studií, které jsem následně aplikovala na samotný výzkum. Výzkum jsem prováděla v brněnském kině Art, kde jsem se prostřednictvím dotazníků snažila vypátrat hlavní trendy soudobého návštěvníka kina.Abstract:
In my diploma thesis I focused on contemporary film spectator. In the theoretical part I pointed out the specifications of film consumption and I dealt with notions from concrete studies that I consequently applied to the research itself. I practiced the research in the cinema Art in Brno, where I tried through questionnaires to find main trends of contemporary cinema – goer.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j0xfy/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Zásměta
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš