Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR – Michaela Kovářová
Michaela Kovářová
Master's thesis
Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR
The impact of Cause Related Marketing on the consumers in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce zkoumá vliv cause related marketingových kampaní na spotřebitele v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je kromě vymezení CRM věnována pozornost i CSR jakožto konceptu, ze kterého se CRM vyvinul. Pro zjištění situace na českém trhu byly analyzovány vybrané CRM kampaně a zjištěny jejich vlastnosti, díky nimž byly kampaně ne/úspěšné. Protože komerční …moreAbstract:
The thesis deals with the impact of cause related marketing campaigns on the customers in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Within the theoretical part, the attention is paid to the determination of CRM, as well as to the CSR concept, on whose grounds CRM is based on. For the findings about the situation on the Czech market regarding CRM, chosen CRM campaigns …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48404
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2016
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Libuše Hošková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48404
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Cause Related Marketing
Daniela Kronusová -
Cause-related marketing: kampaň značky Always
Karin Nemcová -
Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Alexandra Šišková -
Cause Related Marketing
Jaroslav Pospíšil -
Cause Related Marketing
Simona Volprechtová -
Cause-related Marketing
Anita Nykodymová -
Cause-Related Marketingový návrh pro Bistro Anatomy
Denisa Vágnerová -
Využití strategie cause related marketingu v otázce environmentálního problému znečištění plasty
Eva Brabcová