Rozvoj komunikačních a sociálních dovedností dítěte/žáka se sluchovou vadou a PAS – Petra PALÁTOVÁ
Petra PALÁTOVÁ
Master's thesis
Rozvoj komunikačních a sociálních dovedností dítěte/žáka se sluchovou vadou a PAS
Development of communication and social skills of a child with a combination of hearing impairment and ASD
Anotácia:
Moji práci vystihuje motto Libuše Kubové: "To, co považujeme za nemožné, může být často jen nevyzkoušené." Ve své práci se zabývám otázkou, jaké zvolit metody nastavování komunikace a komunikační systémy pro dítě/žáka s PAS a sluchovou vadou. Že výběr není tak jednoznačný, jako může být u dětí s jinou vadou. A to také ve srovnání se žákem s PAS, bez sluchové vady.Abstract:
Libuše Kubová's motto describes my work: "What we think is impossible can often just be untried." In my work, I deal with the question of how to choose methods of setting up communication and communication systems for a child/pupil with ASD and hearing impairment. That the choice is not as clear as it can be for children with other disabilities. And this is also compared to a pupil with ASD, without …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. BcA. Pavel Kučera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALÁTOVÁ, Petra. Rozvoj komunikačních a sociálních dovedností dítěte/žáka se sluchovou vadou a PAS . Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Terapie loutkou u dětí mladšího školního věku s PAS a Downovým syndromem
Tomáš Böhm -
Nevidomý žák s PAS a se středním mentálním postižením v prostředí praktické školy
Zdeňka Hradská -
Vyrovnávání se se zátěží u osobních asistentů pracujících s dětmi s PAS
Johanka Laudová -
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Vzájemná spolupráce a komunikace mezi speciálním pedagogem a rodičem dítěte s PAS
Lucie DOHNALOVÁ -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková
Názov
Vložil
Vložené
Práva