Ing. Zuzana Třebická
Diplomová práce
Dopady regulace reklamy
Impacts of advertising regulation
Anotace:
Diplomová práce “Dopady regulace reklamy” je zaměřena na právní aspekty regulace reklamy a jejich dopadů na příjemce reklamních sdělení a na tvůrce marketingových kampaní. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická práce je věnována historii regulace reklamy a následně druhům reklamní regulace z pohledu druhu komunikačního kanálu či tématu reklamního sdělení. Praktická …víceAbstract:
The diploma thesis "The impacts of advertising regulation" is focused on the legal aspects of advertising regulation and their impact on the recipients of advertising messages and on the creators of marketing campaigns. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the history of advertising regulation and subsequently to the types of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vgi15/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Regulace venkovní reklamy v České republice
Vojtěch Coufal -
Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
Dominik Peršl -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
Vliv právní regulace reklamy na vybrané společnosti
Veronika Báborská -
Vliv reklamy na stravovací návyky dětí a mladistvých
Valentýna NIMRICHTROVÁ