Ing. Zuzana Třebická

Diplomová práce

Dopady regulace reklamy

Impacts of advertising regulation
Anotace:
Diplomová práce “Dopady regulace reklamy” je zaměřena na právní aspekty regulace reklamy a jejich dopadů na příjemce reklamních sdělení a na tvůrce marketingových kampaní. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická práce je věnována historii regulace reklamy a následně druhům reklamní regulace z pohledu druhu komunikačního kanálu či tématu reklamního sdělení. Praktická …více
Abstract:
The diploma thesis "The impacts of advertising regulation" is focused on the legal aspects of advertising regulation and their impact on the recipients of advertising messages and on the creators of marketing campaigns. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the history of advertising regulation and subsequently to the types of advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní