Logopedická intervence u žáků s vývojovou dysartrií ve spolkové zemi Baden-Württemberg v Německu – Bc. Mirka Ondráčková
Bc. Mirka Ondráčková
Master's thesis
Logopedická intervence u žáků s vývojovou dysartrií ve spolkové zemi Baden-Württemberg v Německu
Logopedics intervention for pupils with developmental dysarthria in the federal land Baden-Württemberg in Germany
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o logopedické intervenci poskytované žákům s vývojovou dysartrií ve spolkové zemi Baden-Württemberg v Německu. První část je teoretická a je rozčleněna do tří kapitol. První kapitola vymezuje teoretická východiska komunikace, komunikační schopnosti, jazykových rovin v ontogenezi řeči a narušené komunikační schopnosti. Druhá kapitola se věnuje vývojové dysartrii, její etiologii …viacAbstract:
The thesis discusses the logopedics intervention provided for pupils with developmental dysarthria in the federeal land of Baden-Württemberg in Germany. The first part is theoretical and is divided into three chapters. The first chapter describes the theoretical bases of communication, communication skills, linguistic areas in ontogenesis of speech and impaired communication abilities. The second chapter …viacKľúčové slová
komunikace narušená komunikační schopnost jazykové roviny vývojová dysartrie tělesné postižení mozková obrna logopedická intervence terapie dysartrie vzdělávání žáků s tělesným postižením communication communicative disability language levels developmental dysarthria physical disability cerebral palsy logopedics intervention therapy of dysarthria education of pupils with physical disabilities
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qxu05/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2016
- Vedúci: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRÁČKOVÁ, Mirka. \textit{Logopedická intervence u žáků s vývojovou dysartrií ve spolkové zemi Baden-Württemberg v Německu}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/tp1gtj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Social Rejection, Marginalization and Inclusion as underlying themes in children’s novels about characters with physical disabilities
Pavla Zollpriesterová -
Attitudes of Physical Education Teachers and Grammar Teachers Toward Teaching Students with Physical Disabilities in General Physical Education in the Czech Republic
Petra NOVÁKOVÁ -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová