Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie) – Karolína Krpešová
Karolína Krpešová
Diplomová práce
Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie)
Direct marketing of food through farmers' markets (case study)
Anotace:
Tématem této diplomová práce je: Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretickou a analytickou. Teoretická část se věnuje nejprve přímému prodeji obecně. Poté práce plynule přechází k fenoménu farmářských trhů, jako jedné z forem alternativních potravních řetězců, který je příkladem právě prodeje produktů přímo zákazníkovi. Práce popisuje jejich …víceAbstract:
The topic of this thesis is: Direct marketing of food through farmers' markets. The work is divided into two parts, theoretical and analytical.The theoretical part first of all describes direct marketing generally. Then, the work moves fluently to the phenomenon of farmers' markets, as a form of alternative food chains, which are an example of selling products directly to customers. Thesis describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lukáš Zagata, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRPEŠOVÁ, Karolína. \textit{Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie)}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/tp81x6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva