Možnosti vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením – Zuzana PEPRNÁ
Zuzana PEPRNÁ
Bakalářská práce
Možnosti vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
The possibilities of education of pupils with mild mental disabilities
Anotace:
Na základě vybraných kazuistik podpořit skutečnost, že výchova a vzdělávání dětí, žáků a studentů s lehkým MP či dětí, žáků a studentů s oslabením kognitivního výkonu může probíhat ku prospěchu integrovaných žáků a za pomocí využití vhodných podpůrných opatření.Abstract:
On the basis of selected case reports, the fact that the education and education of children, pupils and students with mild mental disabilities or children, pupils and students impaired cognitive performance can be done for the benefit of integrated pupils and through the use of appropriate support measures.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Ivana Hrubešová, DiS., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEPRNÁ, Zuzana. Možnosti vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s oslabením kognitivního výkonu na středních školách
Aneta Bařinková -
Rozvoj oslabeného kognitivního výkonu aktivitami zařazenými do běžné výuky
Jana POLCAROVÁ -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka
Lenka HORNÍKOVÁ -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
HODNOCENÍ CHOVANI ZAKU S PORUCHAMI CHOVANI
Jitka Hamerská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
3. 7. 2021