Manipulace v médiích a při komunikaci s veřejností – Marta Kindlová
Marta Kindlová
Diplomová práce
Manipulace v médiích a při komunikaci s veřejností
Rozbor manipulační kampaně
Medial Manipulation and Manipulation in public Communication
Anotace:
Technologický pokrok způsobil, že se prostřednictvím médií denně chrlí tisíce zpráv a sdělení. Orientace ve spleti informací je záležitost nesnadná, až detektivní. Vliv a moc médií je silný. Povaha mediální komunikace připouští a umožňuje využívat manipulativní a přesvědčovací taktiky, které mají dopad na širokou veřejnost.První kapitoly práce se zaměřují na teoretické pojetí komunikace, prostředky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM469
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: Marek Franěk
- Oponent: Věra Strnadová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Mediální manipulace
Vladimír Daněk -
Média jako nástroj sociální manipulace - psychografie jako hrozba pro demokratické procesy
Emma Sára Slažanská -
Bezpečnost a hrozba mediálni manipulace obyvatelstva
Nikola Bradnová -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Masová komunikace (Analýza prostředků masové komunikace)
Jiří PRUNER -
Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků
Zuzana Lovečková