Identity and Migration in Jean Rhys's Novels – Bc. Veronika Dibelková
Bc. Veronika Dibelková
Diplomová práce
Identity and Migration in Jean Rhys's Novels
Identity and Migration in Jean Rhys's Novels
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá romány karibské spisovatelky Jean Rhys. Tématem práce je identita a migrace v jejím díle.Předmětem analýzy je pět románů – Quartet (1928), After Leaving Mr Mackenzie (1930), Voyage in the Dark (1934), Good Morning, Midnight (1939) a Wide Sargasso Sea (Širé Sargasové moře, 1966). Tato práce zkoumá vliv a dopad patriarchátu a kolonialismu na situaci a identitu britských i …víceAbstract:
This thesis analyses five novels written by an acclaimed Caribbean writer, Jean Rhys, namely Quartet (1928), After Leaving Mr Mackenzie (1930), Voyage in the Dark (1934), Good Morning, Midnight (1939) and Wide Sargasso Sea (1966). The aim of this thesis is to explore the impact of colonialism and patriarchy on Rhys's heroines.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sx49k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
- Vedoucí: prof. Mgr. Milada Franková, CSc.
- Oponent: Mgr. Martina Horáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Porovnání bankovní digitální identity a self-sovereign digitální identity
David Karlík -
Vytlačování (jiho)moravské identity identitou Kraje Vysočina na území okresu Třebíč
Jan Mikoláš